Islands of Adventure

6 augustus 2019 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

6 augustus

Op tijd op ondanks de vermoeidheid , de lange vlucht en het tijdsverschil.
Ontbijten en pleite.
Op naar Islands of Adventure.
Parkeren is weer prima geregeld , aardig bedrag ook weer.
De "voorstad" voordat je t park in gaat ziet er geweldig uit.
We vinden t super spannend.
Héérlijk met zijn 5en even uit de realiteit.
Is nodig.
We starten de dag met koffie bij een Starbucks, lekker. Daarna lopen we naar de kassa, geen haast, het park is tot 21.00 uur open.
Wauw Spiderman dat schijnt zó vet te zijn, daar gaan we als 1ste in. Lange wachttijden vandaag. Niets aan te doen. Fastpasses waren 170 dollar pp extra, dacht t niet.
Wat is het geweldig, het is 4d, onbeschrijflijk, niet na te vertellen. Nog nooit zoiets gezien,.
Daarna lunchen, en plannen maken voor het volgende. De regen verstoort weer het een en ander, maar we kunnen nh volgende. Dat wordt een spannende rit op en door t water hilarisch, en keihard en drijfnat.
Niet normaal tof. Drijfnat, dus de familie droger in voor 5 dollar.

Daarna in Harry Potter, al heb je er niets mee, je wordt meegenomen in deze betoverende, spannende wereld. Een magische reis.
Daarna een wandeling met een verteller over Poseidon
Deuren gaan open en je loopt gewoon in een andere wereld, met bruggetjes water wauw.
En dan de Hulk, de achtbaan die MEGA is en
waar we allemaal in gáán hoe BIG ook amazing.
Niet nadenken hihi.
En als afsluiter King Kong .Wat een TOP dag en t is 21.00 uur😁we zijn af en met name die 2 Kanjers. Nu nog eten ad overkant vd camping. Heerlijke pizza's, zelf de bodem kiezen en je beleg. Daarna douchen slapen. En niet persé vroeg op, lekker.

1. Lidia:
    12 augustus 2019
    Fantastisch zo'n dag even in " Fantasy world", heerlijk!