On the Road Again!

30 juli 2019 - Mount Pleasant, South Carolina, Verenigde Staten

30 juli door naar South Carolina, nog 100 miles away from Charleston. Lees lekker en schrijf aan mijn blog.
Barry is de chauffeur, we zijn apetrots op hem, ook op Riko, die verzorgt de navigatie en checkt en kijkt mee voor de goeie afslagen. Heerlijk, in de camper is alles bij de hand, niets hoeven in of uit te pakken. Dat werkt prettig. Je komt aan en we hebben bijna iedere keer al gereserveerd en je parkeert, stekkers erin en klaar, op zoek naar een eettent. Vandaag hopen we te kunnen wassen. Dat is wel ff nodig na 10 dagen.

Aangekomen op de camping worden we hartelijk ontvangen. Gelijk gevraagd waar we kunnen eten. Lopend kunnen we erheen en het is een Mexicaans restaurant. Om de hoek zit een Wallmart, ook handig. Zijn al door wat spullen heen en hebben nog lakens nodig.

Ivo en Sanne komen naar Orlando zondag, yes! Een emotioneel weerzien, kijken enorm naar ze uit.

Sluiten de boel aan en gaan nh zwembad, ondertussen draaien de wassen. Snel douchen en wegwezen
Na de wandeling, eten en boodschappen gedaan te hebben... slapen, zijn bekaf, was een lange trip. Bijna de hele dag gereden vandaag. Petje af.

1. Constance:
    6 augustus 2019
    Prachtig je verhalen😘
  2. Lidia:
    8 augustus 2019
    Goed om te lezen dat jullie zo genieten. Nice picture 😍