Tot in Nederland!

11 augustus 2019 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vandaag 11 augustus wordt onze laatste dag hier, daar zullen we morgen in t vliegtuig over schrijven. Ivo heeft een Mustang gehuurd en gaat met open dak met Riko toeren. Wij gaan met Sanne lekker nh strand.
De Mustang was een ervaring voor de mannen. We hebben de auto met zijn 4’tjes opgehaald, ontbeten bij de Starbucks. Mannen gaan langs de Malls, shoppen. Wij gaan na een enorme regenbui ff bij t zwembad zitten onder een parasol, eten en inchecken.
Gelukkig neemt Jason dit over in Nederland.
Om gek van te worden. Digitaal op je mobiel al die vragen, bah Amerika wat is dit vervelend. Tevens hebben we de terugvlucht voor 5 personen tegelijk geboekt bij t reisbureau maar herkent t systeem ons apart.
En zijn er 2 boekingen met verschillende nummers en kunnen we niet bij elkaar zitten.
Nou ja als we maar met zijn allen naar Nederland gaan.

Einde van de dag Uber besteld en gaan naar Miami SOUTH Beach Caffé di Mauro.
Dit keer een Italiaans restaurant, waar we uitgebreid dineren en ons hadden verkeken op de prijs. Gelukkig was Sanne de reddende engel hihi. Rennen naar de geldautomaat en cash opnemen.

12 augustus

Vanmorgen vroeg opgestaan rond 8.00 uur vertrokken en huurauto teruggebracht. De broer vd eigenaar bracht ons weg naar de luchthaven, bijna om de hoek.
Nu net ontbeten hier, gaan zo naar de gate..
Éérste vlucht naar Atlanta.

Foto's zijn ook geplaatst 😁😁😁😁😁

1. Constance:
    12 augustus 2019
    Prachtige foto’s!! Fast car!!! Goeie reis terug 😘❤️
  2. Rieky:
    12 augustus 2019
    Was leuk om ons mee te laten genieten
    Goede reis terug ❤