Op Het Leven

7 augustus 2019 - Miami, Florida, Verenigde Staten

7 augustus

Ik ben als 1ste wakker om 7.00 uur en ga douchen.  Om 8.30 uur maak ik ze wakker , ontbijt met Hollandse crackers, thanks Sanne en Ivo, gekookt eitje, potje koffie en genieten.
Daarna douchen aankleden, Barry en Ivo tanken, en wij met zijn drietjes naar de Wallmart. Sanne kijkt haar ogen uit.
Ze filmt en maakt foto's. De mannen komen ook. We scoren nog oordopjes en kleding, koffie en lekkere cake voor onderweg. Ook wat aardbeien en appels, chronisch vitamine tekort. 😉
De rit blijkt best pittig lang, we gaan de huurauto halen. Bij checken blijkt de verhuurder heel slecht in de reviews te staan..
We gaan er langs en melden ons af. Blijkt bij het inleverpunt vd camper ook een auto te huur zijn. En dan brengen ze je ook nog bij het vliegveld.
We rijden naar de dichtstbijzijnde KOA camping die altijd zó leuk zijn.
We komen in de file en dus pas 19.00 uur aan.....geen zwembad, ad weg en in een louche wijk .....🤨we gaan eten in een kip cafetaria. Ze zien ons liever gaan dan komen. Zo smaakt mijn eten en ice tea ook. Terug op de camping gaan we bij elkaar zitten, en proosten we op t leven en op Falco, Wodka puur, gemixt is voor mietjes🤣.Daarna slapen, morgen vroeg op, koffers inpakken en camper schoonmaken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lidia:
    12 augustus 2019
    OMG wat erg, máár jullie hebben geproost op het leven en dan is al het andere niet belangrijk.