Welkom op mijn reisblog!

16 juli 2019 - Alphen aan den Rijn, Nederland

1. Reislogger:
    16 juli 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Winnie David:
    19 juli 2019
    Ben benieuwd naar jullie verre reis. Wat zullen jullie veel gaan zien. Neem ons maar een klein beetje mee op deze trip via jullie reislogger. Ik beloof niet héél erg jaloers te worden, een klein beetje maar...
  3. Winnie David:
    19 juli 2019
    Neem ons maar een beetje mee op deze trip via jullie reislogger. Wat zullen jullie veel gaan zien. Ik beloof niet héél erg jaloers te worden, een klein beetje maar...
  4. Maaike en Cas:
    Geniet ervan lieffies❤️❤️❤️
  5. Jannie:
    19 juli 2019
    Veel plezier he’! ik zal jullie gaan volgen,wat een avontuur!!
  6. Carla:
    20 juli 2019
    Veel plezier geniet van en met elkaar van dit fantastische avontuur😘
  7. Constance:
    20 juli 2019
    Veel reisplezier!! Wat een avontuur!
  8. 🌸Anneke&Anne🌸:
    20 juli 2019
    Heel veel plezier, geniet van dit mooe avontuur💋💋💋
  9. Pauline:
    Lieve allemaal,

Geniet van deze prachtige reis en van elkaar.
    Maak mooie herinneringen .💕
    Lieve groetjes , Pauline 😘
  10. Joël en Aster:
    20 juli 2019
    Lieverds, hele fijne tijd. Wat een prachtige reis maken jullie. Heel veel plezier💞💋
  11. Lucie Bruijns:
    Lieve Monique,

Voor iedereen een geweldige reis
    in Amerika
  12. Yvonne Hemelrijk:
    20 juli 2019
    Hey lieverds heel veel plezier ben heel benieuwd naar jullie verhalen liefs Yvonne en peter
  13. Lidia:
    21 juli 2019
    Ben heel benieuwd zal ongetwijfeld waanzinnig mooi zijn. Veel plezier samen 🇺🇸😘😘
  14. Stephanie:
    22 juli 2019
    Heel veel plezier lieve familie! We zullen jullie avonturen hier gelukkig kunnen volgen. Dikke kus Stephanie, Randy en Rens