Are you from Tenessee? Cuz you’re the only Ten I See

27 juli 2019 - Townsend, Tennessee, Verenigde Staten

27 juli richting great Smokey Mountains

Op tijd weggereden, hebben een lange reis te gaan. Getankt in South Virginia in de studenten stad Radford, daar gegeten bij de Subway mjammie. Weer zeer bijzondere koffie in een megabeker, lekker slap, wel aardig smaakje en vanille room erbij.
Als t maar zoet is, dan is t hier al gauw góed.
Oja en nieuwe zonnebrillen aangeschaft. Was zo zuinig op mijn Michael Kors. Maar die ligt waarschijnlijk ergens bij the River Side down, toen ik mijn trui weer aan of uit trok. Loser, gelukkig heb ik een reisverzekering.
Voor het eerst zien we weer kleinere auto's en bekende merken; Kia, Volkswagen, voor de rest big Tennessee! Nog 2 uur te gaan.
Na een uur zien we veel kerken, aardige mensen ontmoet tijdens stops en huizen net zoals in Little House on the Prairie.
Na nog een uur aangekomen op de volgende KOA camping. Dit keer een grote camping, onpersoonlijker en megacampers/caravans again. We hebben er een dag opzitten dus informeren gelijk om te eten... dit hebben ze niet. Ook geen local bezorging zoals bij de anderen. Gelukkig op loopafstand wel een restaurant. Erg fijn het eten daar. Geen alcohol, het lekkere wijntje kun je weer op je buik schrijven....of gewoon weer lekker die cola bom erop plakken. Wat is slechter?
Je mag wel zelf-meegebrachte alcohol nuttigen, nou dat gaat ons net iets te ver.
Daarna terug lopen, filmpje aan, waar ik weer een deel van gemist heb. En ik weet niet of ik de enige was. (Nee was je niet, papa viel ook in slaap, groetjes Riko)
Oja en weer goed je afval en spullen opruimen want de zwarte beren from the mountains komen naar beneden om te snuffelen en afval op te eten.

1. Maaike en Cas:
    1 augustus 2019
    In Spanje hadden jullie alcohol en heerlijke tapas gehad! En konden jullie ook naar een kleine auto kijken😂. Een mooie blauwe Toyota Yaris. Zonnebrillen op het strand kopen (Looky looky). Café con leche drinken. En gewoon lekker jullie afval laten slingeren. Beer loopt hier niet, maar kun je wel drinken.
    Ik geniet van jullie verhalen lieffies.
    We missen jullie nog steeds hier.
    Gelukkig eten we vanavond met Peter en Cindy en de kinderen. Dan voelt het toch alsof een stukje van jullie bij ons is😊.
    💋💋💋❤️❤️❤️
  2. Monique:
    Ach Msaikr
  3. Cindy:
    1 augustus 2019
    Wat een heerlijk verhaal weer. Ik lig in een deuk! Zie het helemaal voor me.
    Geniet nog maar lekker.Wij eten vanavond bij Pepe met Maaike en CAS.
  4. Monique:
    1 augustus 2019
    Ach Maaike en Cas, wat een hilarisch stukje schrijf je weer hahaha. Kus for the family en jullie. Have fun