My Legs are Tired...

26 juli 2019 - Shenandoah, Verenigde Staten

26 juli

Vrijdag ochtend wakker worden in Shenandoah zon schijnt, heerlijk rustig, vogels, vlinders, eekhoorntjes. Krekels alles. Zó bijzonder.
Gaan zo een mooie trip maken.
Wandelen in Dark Hollow Falls.
Watervallen zo prachtig.

Nu onderweg, hoe groen, hoe rustig adembenemend, mooi!

Overal altijd weer Amerikaanse vlaggen hihi
Prachtige wandeling gemaakt bij de watervallen, pittige wandeling, soms een pittige klim en terug via de Riverside route omhoog. Toen dachten we dat we er bíjna waren, maar bleek dat we nog best een eind terug moesten naar de camper. Maar goed... water drinken, wat snoep tussendoor en gaan. Er reden auto's voorbij en zij waarschuwden voor de zwarte beer ad overkant vd weg . En ja hoor daar zagen we m. Hij schijnt 60 km per uur te kunnen rennen dus Bar was al op zoek naar een stok . Ik scheet blubber en heb de 1ste de beste auto aangehouden en we konden mee. Ze blijven vaak op afstand maar de automobiliste zei al better safe than sorry.
Hebben we ook weer meegemaakt.
We hebben een superfijne dag gehad en gaan nog lekker ergens eten. Ik denk een berenhap ;)

Het werd uiteindelijk een All you can eat 3.0
Hilarisch bij binnenkomst allemaal kassa's en grote bekers, wat wil je drinken, no alcohol, veel ijs erin. 1 prijs en allerlei eten, op t oog best ok. Allemaal bakken met voedsel.
Hahaha nou ja een soort goedkope Ikea hap for the whole family. Speciaal ook voor the reunion of the Vietnam Veteranes.

1. Lidia:
    29 juli 2019
    Wel te gek hoor zo'n wandeltocht door de natuur. Maar dan die beer neeee zó gevaarlijk...... gelukkig dat jullie gewaarschuwd werden en mee konden rijden pffff. Hahahaha wat hebben die Amerikanen toch met dat eten, ik zie het al helemaal voor me! Trouwens mooie foto's!
  2. Maaike en Cas:
    Beer is toch alcohol?
    Dat hadden jullie dus al gehad voor het eten😂.
  3. Pauline:
    Lieve familie ,
    Wat een prachtige reis zeg , mooie verhalen en belevenissen .
    Dit is weer een unieke ervaring en een hele mooie herinnering .
    Geniet er samen volop van .

Liefs , Pauline 😘💕
  4. Ria:
    29 juli 2019
    Leuk avontuur hebben jullie meegemaakt. Kan me voorstellen dat je de eerste de beste auto aanhield voor een lift. Ga nog lekker veel genieten en pas goed op elkaar. Liefs, Ria.
  5. Monique:
    30 juli 2019
    Dankjewel lieve schatten voor jullie berichten. Ga kijken of ik morgen weer nieuwe avonturen en foto's kan plaatsen. Hebben weer bijzondere plekken en mensen gezien. Xxx
  6. Joël en Aster:
    31 juli 2019
    Oog in oog met een beer.... brrrr wat doodeng. Ik snap dat je de eerste de beste auto aanhoudt. 😬😬