Country Roads, Take me Home!

25 juli 2019 - Harrisonburg, Virginia, Verenigde Staten

25 juli

Vanochtend om 6.30 uur wakker, lekker bakkie thee en koffie gemaakt en rustig aan de dag begonnen. Zonnetje scheen, op naar Shenandoah Valley.
Prachtige route 66, en jawel, hij bestaat nog steeds hoor!
Bergen, uitgestrekt en zelfs Cambrils gezien, zaten we nou toch in Spanje ad Costa Dorado of heet t hier Cambrills, net als Woodbridge, Woubrugge.
Onderweg getankt, MC Donalds, lekkerste Milkshake ever en wij zijn de bezienswaardigheid alweer geen Nederlanders, lekkurrr rustig.
Op naar de Wallmart, die hebben alles.
Zeer gevaarlijk voor Monique.......
Oh die koek, nee die shampoo, dat heb je bij ons niet. Reuze verpakkingen geraspte kaas, en geen knappe slanke mannen en vrouwen hoor. Ze kunnen nauwelijks bewegen. Op uitzonderingen na hòòr. Die chips hahahaha zó groot. Maar wat zijn ze vriendelijk en gastvrij.

Op naar de KOA camping,; je wordt ontvangen door een heel team. Geen stress, glimlach en they are all yours, en groeten de hele dag.
Lekker zwembad, daar hebben we vandaag, de tijd voor.
Lekker rustig op eem bedje praten met Amerikanen, waar zouden wij toch vandaan komen......Canada hmmmm nee misschien toch Duitsland ok.
Alles is Amerikaans, vlaggetjes, versieringen, alles ademt United States.
We zitten midden in de natuur, zoveel vlinders, insecten die je nergens ziet huge.

Morgen 26 juli naar een natuurpark, hier dichtbij. Nu pizza's bestellen.
Ik heb enorm gesport en getraind voor Miami, en ga hier alleen maar groeien.......
Life sucks sometimes......
Na t eten lekker even napraten, Riko heeft een spel kaarten, laat een vette truck zien. En de Amerikaanse buurman waar we gisteren mee gesproken hebben komt even met zijn vrouw. Hij heeft een paprika en komkommer uit zijn tuin mee.
Hij woont ad kust hier 3 uur vandaan.
Vertelt ons veel over de omgeving.
En wij over Nederland.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lidia:
    29 juli 2019
    Geweldig toch die Amerikanen en hoe leuk is het om contact en gesprekken te hebben met de locals. Wat een prachtige natuur en gelukkig veel insecten en vlinders. Enne... route 66 klinkt wel hoor ✌️. Have fun!!
  2. Yvonne Hemelrijk:
    30 juli 2019
    Wat een heerlijk relaxed volk die Amerikanen en wat een mooie natuur behalve dan die beer brr..zie t helemaal voor me haha rennen voor je leven ik zou t ook in mn broek doen..🤯nou lieverds have a good time 😍
  3. Joël en Aster:
    31 juli 2019
    Heerlijk dagje zo te lezen. Zwemmen, shoppen, luieren en contact maken met wat Amerikanen. Nice! Xxxxxx