Start of The Roadtrip

23 juli 2019 - Millersville, Verenigde Staten

New York verlaten 23/7. Op naar de Camperverhuur met de taxi in South Amboy.
Intoductie filmpje over ‘t gebruik samen met een Duits en een Nederlands gezin.
Deze gaan dezelfde soort reis maken als wij, dus we delen onze verhalen.
En dan blijkt dat je zoveel heb gezien en toch natuurlijk niet alles kan benoemen op je blog.
En nog wel het meest indrukwekkende; het Memorial van 9/11. .......niet te bevatten. Met alle namen rondom de indrukwekkende, grote fonteinen. Het museum hebben we niet bezocht, onmogelijk alles te zien.

De Camper net in gebruik, zgan, wauw! Zo mooi.
Als 1ste naar de T-Mobileshop voor onbeperkt internet en daarna boodschappen halen, alles is er! En wat een aardige mensen óveral.
Riko stelt alles in, navigatie, Amerikaanse muziek, de sfeer zit er goed in. Op naar Washington!
Naar de 1ste overnachting.  Een prachtige Koa camping.  Eten besteld en lekker genieten op onze mooie plek. Daarna de bedden opmaken en inruimen, tijd om te slapen.

1. Rene David:
    27 juli 2019
    ❤️
  2. Maaike en Cas:
    28 juli 2019
    Gaaf dat de camper zo mooi is. Het is natuurlijk nooit zo leuk als Caballo, maar toch 😂. Cas en ik hebben besloten dat jullie vanaf volgend jaar alleen nog met ons mee mogen naar Spanje. Want Caballo zonder jullie, smaakt als een ei zonder zout en is als een kusje zonder snor en een pot zonder deksel. Sorry voor jullie, maar dan kunnen jullie je vast voorbereiden. Geniet dus extra van dit ene uitstapje.
    Het is voor jullie gewoon niet anders. Vanavond Rock & Roll avond en dan mis ik twee lieverds op de dansvloer. Ik zal voor jullie dansen, goed? 💋❤️
  3. Joël en Aster:
    31 juli 2019